FAQ – Často kladené otázky zákazníkov

Ako sa môžem zaregistrovať na Vašom e-shope?

Ako sa môžem zaregistrovať na Vašom e-shope?

Ponúkame nasledovné spôsoby nakupovania:

– s registráciou – môžete sa zaregistrovať ako koncový zákazník alebo firma cez ikonku  v hlavnom menu – Moje konto: Nemáte ešte konto? Registrovať sa.

Výhodou registrácie je:

  • zrýchlenie vyúčtovania objednávky
  • jednoduché sledovanie stavu objednávky
  • záznamy o všetkých Vašich nákupoch
  • zjednodušenie prípadného reklamačného procesu
  • vernostný program (zľavy na nákup ďalších produktov)

– bez registrácie – jedná sa o rýchly nákup bez vytvorenia zákazníckeho konta. Stačí si vybrať z našej ponuky, vložiť produkt/y do košíka, následne prejsť do pokladne, kde zadáte údaje na doručenie, resp. fakturačné údaje a objednávku potvrdíte tlačidlom “Objednať s povinnosťou platby”.

Každá objednávka je podmienená akceptovaním našich obchodných podmienok.

Aké spôsoby platby ponúkate?

Akceptujeme aktuálne len platby na dobierku, vopred prevodom na náš účet alebo v hotovosti na predajni. Čoskoro už aj pomocou karty z pohodlia Vášho domova online.

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Tovar objednaný pred 12:00 kuriérskou službou je expedovaný ešte v ten istý deň s doručením do 24 hodín.

Dodanie tovaru na objednávku trvá dlhšie (zvyčajne 7 – 14 pracovných dní) o predpokladanom termíne dodania vás budeme informovať individuálne prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Doručili ste mi poškodený tovar. Ako postupovať ďalej?

Ak ste obdržali poškodené zariadenie, ste povinní upovedomiť do 24 hodín našu zákaznícku podporu (mailom alebo telefonicky) a prepravnú spoločnosť, ktorou vám bol zasielaný objednaný tovar. Neskoršie reklamácie tohto druhu je možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.

NÁKUPNÝ KOŠÍK

close